O jogi

Šta je joga?

Rekli bismo da je to najvitalnije pitanje čiji odgovor nosi neupitno poboljšanje čovjekovih funkcija i kvaliteta života. Tjelesnih, emocionalnih i, kao neminovna posljedica, duhovnih. Odnos prema samom sebi, odnos prema drugima, okolini; svijest u riječi, misli, djelu. Joga je poziv da podignemo svoju životnu energiju kroz fizičko biće na najvišu razinu koja je trenutno moguća.

Šta možemo postići kroz jogu?

Iskustvo podizanja energije. A iskustvo podizanja energije vrlo je uzvišeno. Mogućnosti su velike. Stres je pojava čiji uzrok leži u proturječnostima mišljenja, osjećanja, riječi i radnji. Kroz tehnike hatha joge, možete poboljšati zdravlje i ozdraviti. Povećati ćete mentalni fokus i spokoj, vitalnost i radost, kreativnost, volju i samopouzdanje, otvorenost za ljubav, karizmu i još mnogo toga. Joga je jedan od najboljih načina da se kultivira unutarnja prirodna životna radost koja je svojstvena svakom čovjeku, a time i vrlo učinkovit lijek za depresiju, zbunjenost i tugu.


Uticaj joge na život


Naše biće je čitav jedan univerzum u malom. Fizičko tijelo je stvoreno od sirove energije nakupljenje oko sedam centara ili čakri. To je mudrost koja je data ljudskoj rasi. Ono što je ugodno, ili što stimulira niže čakre, nije isto što i ono što je ugodno višim čakrama. Što više podižete energiju života kroz svoje fizičko biće, svijest je viša. Dok svijest raste, uviđamo da možemo postati gospodari svog života i zdravlja. Zamjenite pogrbljenu kičmu, nepravilan rad štitne žlijezde, lošu cirkulaciju, skoliozu, osteoporozu, krvni pritisak, dijabetis, opstipaciju, celulit i sve druge posljedice lošeg načina života, za zdravlje i sreću. Kurs je osmišljen tako da ulazite u procese duboke samospoznaje i na taj način omogućavate sebi potpuniji život.

Kako izgleda čas joge?


Jednom sedmično 2 puna sata raspoređena su na:
praktični dio: 15 min zagrijavanja, 60 min hatha joge, 15 min opuštanja
teoretski dio: 30 min teorije uz popratni pisani materijal.

 Na kursevima ćemo polako i postepeno izučavati:


    *Asane (za podmlađivanje tijela i prikupljanje životne energije, prane u čakre)
    *Tehnike disanja (za čišćenje energetskih kanala)
    *Meditativne tehnike (za stabilniji um, fokus i pamćenje)
    *Pročišćavajuće tehnike (za tijelo bez bolesti)
    *Vježbe za mentalni nivo (fokus, memorija, moć pažnje)
    *Prehrana (sprečavanje bolesti, poboljšanje metabolizma)
    *Inicijacije u naprednijie oblike joge

 

Kako se pripremiti za kurs joge?

Poželjno je završiti sa obrokom najmanje dva sata prije nastave i ponijeti udobnu odjeću.

Šta učiniti u slučaju zdravstvenog hroničnog oboljenja, oštećenja, deformacije...?

Ako imate neke zdravstvene probleme, poželjno je da se obratite vašem instruktoru kako bi vas mogao adekvatno voditi.

Raspored i vrijeme časova: http://shambala.ba/kursevi.html

 


Natrag